درمان ناتوانی جنسی بدون جراحی و درد

با بالا رفتن سن شیوع ناتوانی جنسی افزایش می یابد و بطور کلی در %۱۵ موارد علت ناتوانی جنسی بروز مشکلات روحی ( معمولا در افراد جوان ) و در %۸۵ موارد به دلیل اختلال در عملکرد فیزیولوژیک شخص می باشد که شایع ترین علل آن بیماریهای عروقی %۴۰ ( مانند تصلب شرایین )، دیابت %۳۰، اختلالات عصبی %۱۰ ( مانند قطع نخاع، پارکینسون، MS… ) جراحیهای لگن و صدمات آن %۹ داروهای مختلف و مواد مخدر %۸ ( مانند سیگار، داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد افسردگی ) و اختلالات هورمونی %۳ می باشد.

روش های درمان بدون جراحی ناتوانی های جنسی

مشاوره با متخصص مشکلات جنسی و یا روانپزشک به طور بدون جراحی، به شناخت مشکل و ایجاد رابطه کمک می کند. طول درمان و هزینه آن مشخص نیست و درصدهای موفقیت متغیر است. در افراد دچار ناتوانی به علل فیزیولوژیک موثر نمی باشد.

• قرص های درمان ناتوانی جنسی بدون جراحی و درد

ممکن است باعث افزایش میل جنسی در افراد سالم گردد. مشخصا موثر نیست و تفاوت چندانی با دارونما (Placebo ) ندارد. مدت زمان طولانی باید استفاده شود و دارای عوارض جانبی ( ایجاد عصبانیت ) متعددی است. درمان جایگزینی هورمونی بدون جراحی و بدون درد، ممکن است باعث افزایش میل جنسی شود. تنها در افرادی که دچار کاهش شدید سطح تستوسترون خون هستند ( افرادی که صفات ثانویه جنسی در آنها وجود ندارد) موثر می باشد. باعث بزرگی پروستات، تخریب کبد و احتباس آب در بدن می گردد. بخصوص در افراد با سطح تستوسترون طبیعی ممکن است آنها را در ریسک ابتدا به سرطان پروستات قرار دهد.

قرص سیلدنافیلد ( ویاگرا ) برای درمان ناتوانی جنسی بدون جراحی و درد، در حدود %۷۰موارد موثر می باشد. استفاده از آن در افرادی که نارسایی قلبی داشته و از ترکیبات نیترات استفاده می کنند ممنوع است. در همه افراد موثر نیست و دارای عوارض جانبی بوده و حتی مواردی از مرگ ناگهانی نیز گزارش شده است. باعث افزایش ریسک سکته قلبی در افراد بالاتر از ۵۰ سال می گردد و استفاده از آن در افراد زیر خطرناک است.

قرص های درمان ناتوانی جنسی بدون جراحی، حتما باید با تجویز پزشک استفاده شود. و در افرادی بالاتر از ۵۰ سال بایستی پس از مشاوره با متخصص قلب و عروق و تست ورزش تجویز گردد.

میلیونها زوج در دنیا از مشکل ناتوانی جنسی رنج می برند. با افزایش سن از پنجاه سال به هفتاد سال شیوع این بیماری از حدود %۵ به %۱۵ افزایش می یابد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که %۶۰ مردان در دهه پنجم عمر خود قادر به فعالیت جنسی هستند ولی با رسیدن به دهه هفتم زندگی این توانایی تنها در %۳۳ آنها وجود دارد.%۶۰ مردانی که دچار سکته قبلی شده اند از ناتوانی جنسی رنج می برند و %۵۰ افراد دیابتی ها نیز این مشکل را دارند. لازم به ذکر است که ناتوانی جنسی حتی در %۵ افراد زیر ۴۰ سال نیز با درجات مختلف وجود دارد. در کشور ما حدودا ۳ میلیون زوج از مشکل ناتوانی جنسی رنج می برند و تنها حدود %۱ آنها تحت درمان ناتوانی جنسی قرار گرفته اند!

اولین قدم و چه بسا مشکل ترین مسئله در این بیماران پذیرش وجود مشکل می باشد زیرا پس از آن میتوان به آسانی روشی جهت درمان ناتوانی جنسی یافت.

آشنایی با ناتوانی جنسی و ناباروری (کلیک کنید)

مشاهده فیلم افزایش میل جنسی (کلیک کنید)

منبع: سیمرغ. دکتر مرادی

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.