افزایش طول الت تناسلی مردان

[sbu_post_image]

کوچکی آلت تناسلی مردان می تواند باعث مشکلات عدیده در زندگی زناشوئی گردد. امروزه مردان زیادی به کلینیک و متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه می کنند که از کوچکی الت تناسلی خود نگران هستند. از طرفی تبلیغات زیادی در ماهواره و بعضی سایتها وجود دارد که ادعا می کنند که می توانند باعث بزرگ کردن آلت تناسلی مردان شوند. 

به تازگی با تبلیغات عجیب و غریبی در رابطه با افزایش طول آلت تناسلی در تلویزیون ها ٬ شبکه های ماهواره ای و وب سایت های مختلف روبرو شدید و برایتان این سوال پیش آمده که آیا این تبلیغات واقعا کار آمد است یا فقط یک سری جملات تبلیغاتی برای تیغ زدن مردم بیچاره هستند ؟! برای یافتن جواب این سوال تا پایان این مقاله مار را همراهی کنید .

تمام دارو ها و دستگاه های عجیب و غریبی که تاکنون ساخنه شده ٬ هیچ کدام اثر موثر و راه قطعی را برای بزرگ کردن آلت تناسلی ندارند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند تا اینکه بخواهند شما را درمان کنند .

اول از هم باید دانست که کوچکی آلت تناسلی به چه معنی است و اندازه ایده آل و استاندارد برای یک آلت تناسلی چه مقدار است. تحقیقات نشان داده که بیش از ۹۰ درصد کسانی که فکر میکنند سایز آلت تناسلی آنها کوتاه است اشتباه فکر میکنند و در واقع دارای سایز نرمال و خوبی هستند .

اندازه معمول آلت جنسی در حال نعوظ معمولا بین 5 تا 6 اینچ در درازا و بین 4 تا 5 اینچ در محیط می باشد. در زمینه آلت جنسی شل مقادیر متفاوت زیادی وجود دارد.

علت آلت تناسلی کوچک

بیش از ۹۵ درصد افرادی که برای معاینه الت مراجعه می‌کنند، اندازه التشان را دارای اندازه‌ای نرمال می‌یابند و نگرانی بی‌موردی دارند. همچنین، همانند قد، اندازه الت تناسلی از فرد به فرد متفاوت است و نباید آن را مقایسه کرد. هیچ ارتباطی بین قد و اندازه الت فرد وجود ندارد. اگر اندازه الت در محدوده حداقل و حداکثر نرمال باشد، از نظر پزشکی نرمال است. اما اگر آلت تناسلی کوتاه‌تر از اندازه نرمال باشد و در حالت نعوظ کمتر از ۳ اینچ باشد، احتمالاً به بیماری میکرو پنیس مبتلا است، که گاهی اوقات جراحی پروستات نیز ممکن است عامل این بیماری باشد.

معمولاً اندازه‌گیری‌های ما دقیق و استاندارد نیستند و برای انجام این اندازه‌گیری‌ها باید به متخصص اولوژیست مراجعه کرد.

روش های افزایش طول آلت تناسلی

یکی از بهترین راه های افزایش طول آلت تناسلی در افراد چاق و دارای اضافه وزن ٬ کاهش وزن آنهاست . کاهش وزن ادامه آلت را که در چربی شکم فرو رفته است، نمایان می کند و با اینکه درواقع آلت شما بلندتر نمی شود، اما خودش را بلندتر نشان می دهد. همچنین اصلاح موهای ناحیه تناسلی هم به بزرگتر دیده شدن آن کمک می کند.

افزایش طول آلت تناسلی با جراحی

یکی از روش‌های افزایش طول آلت تناسلی، جراحی است که می‌توان از لیپوساکشن استفاده کرد. این عمل موجب می‌شود چربی‌های اضافی اطراف آلت تناسلی تخلیه شود، اما این روش قطعی نیست و با پرخوری و افزایش وزن ممکن است آلت تناسلی به حالت قبلی بازگردد.

افزایش طول آلت تناسلی با جراحی کمی خطرناک است و خطراتی از جمله عملکرد نامناسب دستگاه تناسلی، عفونت، زخم و یا از بین بردن حس دستگاه تناسلی را نیز به دنبال دارد. این روش دارای دو حالت است.

در حالت اول، آلت تناسلی حداکثر ۱ سانتیمتر بلندتر می‌شود. در حالت دوم، با استفاده از چربی یا سیلیکون، عرض آلت تناسلی افزایش می‌یابد.

افزایش طول آلت تناسلی با دستگاه

روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی شامل دستگاه‌های وکیوم و اکستندر می‌شود. اما باید توجه داشت که اندازه آلت تناسلی باید توسط متخصص ارولوژی مورد بررسی قرار گیرد و ادعاهای شخصی به تنهایی معیار قضاوت نیست.

به طور عمومی، هر پسربچه بالای یکسال که طول آلت تناسلی‌اش کمتر از ۲ سانتیمتر است، نیاز به درمان دارد. رشد بیشتر آلت تناسلی بین ۲ تا ۵ سالگی رخ می‌دهد و پس از بلوغ، اندازه آلت تناسلی ثابت می‌ماند.

احساس کمبود اندازه آلت تناسلی ممکن است به دلیل دیدن آن از زاویه‌های مختلف، چاقی یا چربی بیش از حد باشد. این مسائل ممکن است باعث نگرانی فرد و جستجوی راه‌های افزایش اندازه آلت تناسلی شود. اندازه متوسط آلت تناسلی در حالت نعوظ بیشتر از ۱۳-۱۵ سانتیمتر است و اندازه کمتر از ۷ سانتیمتر در حالت نعوظ تنها در ۶ مورد از هر هزار مرد دیده می‌شود.

برای آشنایی با ” درمان آلت تناسلی کوچک در مردان ” بر روی لینک کلیک کنید.

منبع: دکتر کرمی. دانشنامه سلامت

دکتر منشادی
دکتر منشادی

فوق تخصص غدد،‌متابولیسم و رشد کودکان

دیگر مقالات

مشاوره رایگان افزایش طول آلت تماس و مشاوره